Ia ia, balkte de ezel
Woef, blafte de hond.
Miauw, Miauwde de kat
Kukulekuuuuu, kakelde de haan.
Zo klinken de bremer stadsmuzikanten op we naar een nieuw avontuur.
We gingen op stap naar het eiland van 4. We klapten, stampten, knipperden, sprongen 4 keer en maakten groepjes van 4.
We telden met munten
sudoku met de 4 dieren
oefenen met meer en minder
Ruimtelijk inzicht.
We gingen op stap naar het eiland van 4. We klapten, stampten, knipperden, sprongen 4 keer en maakten groepjes van 4.
We telden met munten
sudoku met de 4 dieren
oefenen met meer en minder
Ruimtelijk inzicht.
Eerst even oefenen met de weg vinden naar Bremer en daarna proberen op de beebot
Zoemer de beebot
ruimtelijk inzicht
een xylofoon van lang naar kort maken in de kleuren van de regenboog
een waterxylofoon maken
van vol naar leeg en omgekeerd
het verhaal naspelen
Mijn steen wil op weg. Ik volg hem op mijn blad
verkleden in het poppenhuis
Welk instrument bespeel ik?
Ik schilder de muzikanten op elkaar
Zoemer de beebot
ruimtelijk inzicht
een xylofoon van lang naar kort maken in de kleuren van de regenboog
een waterxylofoon maken
van vol naar leeg en omgekeerd
het verhaal naspelen
Mijn steen wil op weg. Ik volg hem op mijn blad
verkleden in het poppenhuis
Welk instrument bespeel ik?
Ik schilder de muzikanten op elkaar
groetjes
juf stephanie
Geen opmerkingen:
Een reactie posten