vrijdag 7 oktober 2022

De Bremer Stadsmuzikanten

 Ia ia, balkte de ezel
Woef, blafte de hond.
Miauw, Miauwde de kat
Kukulekuuuuu, kakelde de haan. 

Zo klinken de bremer stadsmuzikanten op we naar een nieuw avontuur. 
We gingen op stap naar het eiland van 4. We klapten, stampten, knipperden, sprongen 4 keer en maakten groepjes van 4. 
We telden met munten

sudoku met de 4 dieren

oefenen met meer en minder


Ruimtelijk inzicht. 
Eerst even oefenen met de weg vinden naar Bremer en daarna proberen op de beebot


Zoemer de beebot


ruimtelijk inzicht
een xylofoon van lang naar kort maken in de kleuren van de regenboog
een waterxylofoon maken
van vol naar leeg en omgekeerd







het verhaal naspelen
Mijn steen wil op weg. Ik volg hem op mijn blad

verkleden in het poppenhuis
Welk instrument bespeel ik?
Ik schilder de muzikanten op elkaar



groetjes
juf stephanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten